メインコンテンツへスキップする
サイドパネル
kmkst
日本語 (ja)
English (en)
日本語 (ja)
検索クエリを入力
[ゲスト閲覧] (
ログイン(関係者のみ)
)
Moodle enhancement
一般
Voice User Interface
Chatbot interface
Moodle Analytics model
Learners' mental state estimation
本プロジェクトでの研究成果
関連するその他の研究成果
対外発表のオンライン資料
Home
カレンダー
能動的機能実現のためのMoodleの機能強化 / Moodle enhancement for active and proactive interactions
Home
コース
その他
Moodle enhancement
対外発表のオンライン資料
学習者の心的状態も加味したMoodleアナリティクスを用いたプロアクティブな学習者支援
学習者の心的状態も加味したMoodleアナリティクスを用いたプロアクティブな学習者支援
リソースを開くにはリンクをクリックしてください:
https://kmkst.cica.jp/course/view.php?id=19
◄ Extraction of Relationships between Learners’ Physiological Information and Learners’ Mental States by Machine Learning
移動 ...
移動 ...
Demo用Moodle (mdl003)
MootGlobal2019Kitav2.pdf
Implementation of Voice User Interfaces to Enhance Users’ Activities on Moodle
InCIT2019Kita.pdf
InCIT2019Kita.odp
Implementation of Voice User Interfaces to Enhance Users’ Activities on Moodle
生体情報を用いた学習者の心的状態推定と学習支援の試み
Conceptualization of IMS that EstimaMental States from Learners’ Physiological Information Using Deeptes Learners’ Neural Network Algorithm
Development of a Moodle UI Using LINE Chat for Casual Learning as a Part of a Learner Assistive LMS.
Explanation of emotion regulation mechanism of mindfulness using a brain function model
Extraction of Relationships between Learners’ Physiological Information and Learners’ Mental States by Machine Learning
Moodle アナリティクスの学習者支援機能とその拡張可能性
Moodle アナリティクスの学習者支援機能とその拡張可能性 ►